Igaunija

Wednesday, October 11, 2006

Jes jes o jej

Haloo Draugi un ienaidnieki esmu papildinaajis savu orb accauntu peec manaam domaam orb is cooler then suuda draugi jau zajibalji taa kaa visi uz orbu ja vajag uzaicinaajumu prasiet man. So sestdien ir freshmenu mega paarty prieks tallin university tad nu diosos turp un reporteesu. Pagaajusais viikends jau bija taa neko kad ar Krusona kungu (nevar saukt vaardaa jo dzekam ir paranoja) ietuseejaam casablanca klub. Sis solas buut jautrs diezgan. Taa kaa juus visi zinaat ka man te kadu laiku atpakalj pamatiigi neveicaas tad varat suutiit man naudu tiiri taa atbalstam. veel gribeeju teikt ka esmu atpakalj uz Rockenroll celja un viss aiziet sarunaaju vienu dzeku kurs uzrakstiis scenaariju road movie tad tikai jaadabuu sponsoori un aiziet. Labi liidz naakamajai psihodeeliskajai tiksanaas reizei seit TCHUSS!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home