Igaunija

Monday, May 25, 2009

Vestules no Latvijas 2. Sērija

Sajaa seerijaa iepazistinasu juus ar otro aktivo sarakstes dalibnieku Erbi Kurpi seit sirdi plososa veestule no vinjas neilgi pirms manas brauksanas no Austrijas Uz Angliju un neilgi pec vinjas aiziesanas no teatra studijas Vinnijs

nobeidzies posms

1)man grbaas vientuliibu vai ko tml, bet vinnijaa to nevar ieguut
2) daudzi vecie cilveki aizgaaja prom. atnaaca jauni, jaunie ir normali, man
ar normaaliem nav interesanti. kaapeec man palikt kopa ar neinteresantiem
cilveekiem?
man braalis pirzh, attaisnojas, ka tas easot no kefiira.

nee, man neskauz, ka tu brauksi uz uk, jo tu tur nekas nesaskatiisi/
neieguusi to, ko gribeetu saskatiit/ ieguut es. taa kaa nekaada sakara tam
ar skaudiibu/ greizsirdiibu nav. driizaak taa ir nozheela par to, ka ir
kaads taads, kursh nejeedz ne kritpainjas no taa, ko vajdzeetu jeegt,
braucot uz uk.

taa, veel ko grbeju teikt...kad esgaaju prom no vinnija, es saaku domaat par
to, ko tu par to teiksi un ozdomaaju, ka tev nebuus vienalga. jaa tev nebuus
ne vienalga, ne pajaat, bet driizaak pat zheel. taa gan ir. jaa.
nenoliegt!!!

un vispaar luuudzu, luudzu nenjem veeraa to, ko esmu sheit uzraxtiijusi, jo
esmu ljoti ljoti dusmiiga uz visiem cilveekiem, un ar ko gan tu atskjieries
no citiem cilveeiem un kaapeec lai es nedusmotos arii u\z tevi? penis!!!

vineta arii aizgaaja no vinnija

0 Comments:

Post a Comment

<< Home