Igaunija

Saturday, June 20, 2009

Vestules no Latvijas 5. Sērija

Meilis no Mr.Sexsa pirms UK brauciena

Vonnegutia

Chau tu pipele, es skatos, ka esi saacis lasiit labo literatuuru, man par to ir tikai prieks veciit, tev inteesee cik esmu izlasiijis K.V. graamatas varu pateikt, ka dahuja, tas ir 11 ar pusi, jo es tegad nopirku taadu staastu kraajumu, kas ir anglju valodā un tas ir taads meesls, ka nevar iztureet, jo tur pilniigi nekas smiekliigs nav, jo redzi tie ir taadi staasti, kurus vinjsh ir sarakstiijis savaa jauniibaa, prieksh kautkaadaam debiilaam aviizeem, bet tie ir baigie meesli, tur pat par peni nekas nav nevienaa vietaa rakstiits, tas ir jobani. Bet es to taapat izlasiishu, ja kas ir taadas rare and cough graamatas, kuras nav iespeejam nopirkt, kuras saucaas piano player un mother's night, reaalaakaas superkakas, taads var nopirkt tikai kautkaadaa jobanaa anglju valodaa, kas nemaz nav interesantas, nu ienkaarshi fui, ka nav latviski. Tas patieshaam ir smiekliii, ka meerkakjiitis, tajaa tusinjaa izgaazaas, nu vienkaarshi fui jurgjim, bet man tas patiik, o vinji visu laiku meetaa ar olaam pa mashiinaam un veel arii iet stroikaas likt kluciferus, tas ir smiekliigi, bet nu pohuj, es jau tev noveelu, lai tu man atsuuti grand-meilu, kad atbrauksi no U.K., ceru, ka tev tur ies labi, tikai tev tur vajag tik valjaa no fashistie, kas suukaa 2pli, jo vienam anglijaa ir jautraak nekaa vazaaties ar kaksi, es tev veciit saku. Vakar bija baigaas pohas un raivis shausmiigi nodirsa jaani, par to ka vinjsh ir taads stiliigs un jobans, vinjsh vinam iesita un sapleesa to disku, kuraa vinjsh speeleeja vinja acu priekshaa, tas gan bija dikti ljauni, veciit, kad tu uz shejieni atbrauksi buus dikti funny, jo raivis sit jaani, vienreiz vinjsh paarsita vinjam luupu, veciit tas bija tiiri smiekliigi, hei tev man ir jaaatsuuta details, kaa tu iisti brauksi rekur ir anketa, kas tev jaaaizpilda
vaards:
uzvaards:
Dzimshanas dati:
Apmekleejuma iemesls:
Uztureeshanaas laiks:
Iebraukshanas datums:
Izbraukshanas datums:
Ievestaas preces:
obligaati aizpildi, jo man ir interese, bet mums buus jaauztaisa pirt, tas buus baigais smiekls, he he he, un tev buus jaaieluudz tava vecmaaminja, hehehehehehehe, labi chau

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home