Igaunija

Friday, November 27, 2009

Vestules no Latvijas 7. Sērija

Misters Sekss, tu pipele

tuupleens

Suuti man iimeilu tu kuce man shitaa nedeelja velkaas kaa meenesis, nevaru ciest shitaas jobanaas laika bedres, kad kosmoss samazina saavu izpleshanaas aatrumu. Tie ir suudi, jo man pilniibaa nekas jauns nav noticis none, nunka, suudi nekaa nav ko tev uzrakstiit. Es shodien anglju valodaa uzrakstiiju taadu staastu par taadu korejieshhu gjimeni, kuraa tas gjimenes teevs iemiileejaas zivii, kas dziivoja vinja diikjii, he he. Un taa gjimene emigreeja uz ziemeljkoreju no dienvidkorejas. Bet tie arii ir suudi, nav nekaa, suuti man meilu. Man patika tavs saits ar bildeem, tu tikai kaa penis neesi vinjas samazinaajis, taapeec man baigi ilgi jaagaida lai man tas ielaadeetos. Es raivim pateicu ka esi apguvis 540 un vinjsh teica ooooo. Bet tie ir suudi, jo es vienkaarshi gribu dabuut tavu meileru. Man buus taads kompis ar kuru var monteet ultra krutaa kvalitaatee un ielikt ultra krutus efektus. Ieej www.skyforger.lv un nokachaa no zobena dziesmas albuuma taadu dziesmu gatavs biju karaviirs. kuul Labi chau. Gud bai.
P.S. Esmu jaunaa kompja apaatiijaa. Nevaru sagaidiit.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home